MUZIEKLES VOOR IEDEREEN

Muziekles voor Iedereen is een doorlopend project van De Muziekstraat. In de muziekstudio aan de Sijsjesstraat in Amsterdam Noord, worden lessen gegeven in zang, piano, viool, saxofoon (bas)gitaar, drum en producing. De lessen worden gegeven door professionele muzikanten. Van jong tot oud, van beginneling tot vergevorderde, het kan allemaal - betaalbare muzieklessen voor iedereen!

Dit is de muziekstudio (op Sijssjesstraat 21) waar alle muzieklessen worden gegeven.

Prijzen vanaf 1 Februari 2024

Kinderen (4 t/m 20 jaar):
10 lessen van 30 minuten – privé – €187,50,-
10 lessen van 30 minuten – groep van 2 – €93,75

Volwassenen (21 jaar en ouder):
10 lessen van 30 minuten – privé – €226,68
10 lessen van 30 minuten – groep van 2 – €113,43

Voor de drumlessen werkt de Muziekstraat momenteel samen met Drumschool Robin en gelden andere tarieven. Kijk op de website van Drumschool Robin voor meer informatie.

Voor alle lessen van de Muziekstraat (ook de drum- en bandlessen) kun je een aanvraag doen bij het Jeugdfonds Sport en Cultuur die de muzieklessen en eventuele huur van instrumenten voor kinderen t/m 17 jaar kan vergoeden. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Bandlessen

Voor iedereen die al een muziekinstrument bespeelt en zijn vaardigheden verder wil aanscherpen (en nog meer plezier wil hebben met zijn muziek), zijn er vanaf 2024 bandlessen! Je leert nieuwe nummers spelen, interactie binnen een band, basiselementen van arrangeren, harmonie en alles wat bij live optredens komt kijken. Onder leiding van een ervaren bassist en bandleider Marta Gołka zijn de lessen gericht op zowel jongeren vanaf leeftijd 12 jaar, als volwassenen. Alle instrumenten en vocalisten zijn welkom. Een groep kan van start vanaf 3 personen tot maximaal 5.

Kinderen vanaf 12 jaar:

10 lessen van 60 minuten - €62,50 euro.

Volwassenen:

10 lessen van 60 minuten - €75,62 euro.

Locatie: TreeHouse NDSM, T.T. Neveritaweg 55-57, 1033 WB Amsterdam, Nederland

Leerlingenconcert

Elk jaar organiseren de docenten van Muzieklessen voor Iedereen een leerlingenconcert. De leerlingen (die het leuk vinden om hieraan mee te doen) bereiden een nummer voor en treden op, samen met andere leerlingen, de docenten en soms zelfs aanvullende professionele muzikanten om de band compleet te maken. De Concerten vinden steeds plaats op een andere bijzondere locatie in Amsterdam Noord. Zo traden leerlingen al op bij EAR studios, Studio 150 in de Bethlehemkerk , het podium van Café de Ruimte en de het Tuinhuis van de Tolhuistuin.

Wil je meer informatie over de muzieklessen of wil je je aanmelden?

Stuur ons een bericht!

Vogelbuurt Parade