Zie hieronder een overzicht van de projecten die bij ons op de planning staan!

Open Sijsjes Studio

Zin om creatief bezig te zijn en muziek te maken?In maart en april kun je meedoen met activiteiten die de Muziekstraat en de Speelvogel samen organiseren.
Deze keer: Instrumenten en droomhuizen te bouwen!

Open Sijsjes Studio

Zin om creatief bezig te zijn en muziek te maken?

Dinsdag 19 Maart van 15:00-16:30

Open Sijsjes Studio

Zin om creatief bezig te zijn en muziek te maken?
Dinsdag 12 Maart van 15:00-16:30

Dinsdag 5 Maart van 15:00-16:30

Cinekid x Muziekstraat Special
okt.

Cinekid x Muziekstraat Special

Open Studio Workshop bij de Muziekstraat, dit keer in samenwerking met Cinekid!

Kijk een film in de opblaasbare bioscoop van Cinekid en maak je eigen stop motion animatie video.

Waar: Sijsjesstraat 21B

Tijd: 13:00 tot 17:00

Meedoen is gratis, je kunt gewoon binnenwandelen of meld je alvast aan via info@stichtingmuziekstraat.nl

Deze workshopreeks is een samenwerking van de Muziekstraat, The Bohemian Art Collector, Stichting SPIN en Cinekid Festival.

Zomerkamp Utopia
naar 26 jul.

Zomerkamp Utopia

Bij Zomerkamp Utopia kunnen kinderen van 8 t/m 12 jaar drie dagen lang aan de slag met muziek, theater en kunst in het weelderige groen van de Schaap Schooltuinen waarin ze op zoek gaan naar de stad van hun dromen.

Locatie Kleine Wereld EWP

Tijdens Brakkie Monster Radio maken kinderen onder begeleiding van kunstenaars en muzikanten een experimentele radioshow die de volgende dag te beluisteren is op het internet. De deelnemers leren instrumenten kennen als synthesizers en drummachines en krijgen een kijkje in de wereld van het opnemen van muziek.

Locatie Speeltuin Volewijck

Locatie Kleine Wereld EWP

Locatie Speeltuin Volewijck

Open Oscillator 2023
jun.
naar 11 jun.

Open Oscillator 2023

OPEN OSCILLATOR

[bleep bloop woosh oooooo zzzzzz]

Open Oscillator is hΓ©t elektronische muziekfestival waar experiment centraal staat met optredens, kunstinstallaties, workshops, open podium en meer!

Bereid je voor op een programmering die de grenzen van technologie en audiokunst opzoekt en ruimte biedt voor innovatie en samenwerking. Of je nu een doorgewinterde fanaat bent of net je eerste stappen in de elektronische muziekwereld zet, bij Open Oscillator ben je altijd welkom.

zaterdag 10 juni - zondag 11 juni

Tolhuistuin , Tolhuisweg 3, Amsterdam

MEER INFO NL
MORE INFO ENG

Locatie Speeltuin de Sterspelers

Locatie Speeltuin de Sterspelers

Locatie: Speeltuin Tuindorp Oostzaan

Locatie: Speeltuin Tuindorp Oostzaan

Evenement bekijken →
HΓ© jij daar: Teken je buurt (en hoe klinkt die?)
apr.

HΓ© jij daar: Teken je buurt (en hoe klinkt die?)

Hoe ziet jouw buurt eruit als je het uit je hoofd tekent? Hoe klinkt jouw straat? Wie wonen er en wat maakt jouw buurt anders dan een andere buurt?

Met de bovengenoemde vragen in het achterhoofd ga je tijdens de workshop onder begeleiding van kunstenaars creatief aan de slag. Met onder andere potloden, krijtjes en elektronische muziekinstrumenten maak je een tekening met bijpassend muziekstuk.

25 april 2023, van 14:00 tot 16:00 | OBA Bijlmerplein
Kosten: toegang gratis | aanmelden vereist

Evenement bekijken →

Volg ons op Facebook, via Instagram of schrijf je in op onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven!