Music for Memories Muziekstraat Amsterdam Noord

Music for Memories

Voor muziekliefhebbers zijn herinneringen onlosmakelijk verbonden met de muziek die zij luisteren. Met het project ‘Music for Memories’ gaat De Muziekstraat langs bij verzorgingstehuizen om deze mooie en bijzondere verhalen eer aan te doen. Drie workshops vol muziek, dans en beweging met aan het eind een blijvende herinnering in de vorm van een Mixtape.

Workshops op locatie
Doe mee met drie workshops waarin muziek, bewegen en verhalen delen centraal staan.

Dansen op de muziek die doet denken aan uw eerste liefde, meezingen met dat ene liedje dat u zo weer terug brengt naar uw thuis van vroeger. Leer elkaar beter kennen door muzikale collecties en de verhalen die erachter schuilen met elkaar te delen.

De workshops worden onder andere al gegeven bij het Odensehuis, het Schouw en het Twiskehuis in Amsterdam Noord.
Wilt u graag dat wij bij uw instelling langs komen, of wilt u eerst graag meer informatie? Neem contact op met Info@stichtingmuziekstraat.nl

Music for Memories is een project van stichting de muziekstraat in samenwerking met Odensehuis, het Schouw en Twiskehuis en mede mogelijk gemaakt door RCOAK, Gemeente Amsterdam en Stichting bja-cow

Brakkie Monster Radio

Open Oscillator