De Muziekstraat biedt een aantal muziekworkshops of concerten aan die u kunt laten plaatsvinden op uw locatie. Zie hieronder een overzicht van bestaande mogelijkheden. Het is ook mogelijk om een workshop door ons op maat te laten maken. Voor meer informatie, neem contact op met ons via info@stichtingmuziekstraat.nl

unnamed.jpg

Brakkie Monster Radio

Op zoek naar een muzikale activiteit voor kinderen? Tijdens deze workshop leren kinderen meer over bijzondere instrumenten en het opnemen van muziek. De opnames zijn na de workshop terug te luisteren.

Vraag een offerte aan via:
info@stichtingmuziekstraat.nl

WhatsApp+Image+2020-10-22+at+16.31.09.jpg

Huiskamer concerten

Wilt u een concert bij u in de woonkamer of op een andere locatie? Dat kan! Wij hebben een breed netwerk van professionele muzikanten en kunnen op maat een programmering verzorgen.

Vraag een offerte aan via: info@stichtingmuziekstraat.nl

80371586_558294631634927_556533946590953472_o.jpg

kantje boord

Op zoek naar een band uit Amsterdam-Noord voor op uw event? Onze huisband Kantje Boord komt graag bij uw evenement een concert geven.

Vraag een offerte aan via:
info@stichtingmuziekstraat.nl