Vogelbuurt parade

Voor het tweede jaar op rij vond in het najaar de Vogelbuurt Parade plaats! Samen met ACCU Fanfare, Pretvormer en iedereen die meeliep met de parade of uit het raam kon meegenieten. De zon scheen, er werd geschminkt en geschilderd, gedanst en spontaan meegespeeld. Kortom, een waar festijn!

De Vogelbuurt Parade werd mede mogelijk gemaakt door:

VogelbuurtParade 16 september 2023

DAGPROGRAMMA

Waar: Speeltuin de Speelvogel, Sijsjesstraat 21B

13:00: Verzamelen, inzingen, omkleden en schminken

14:00: Parade door de Vogelbuurt samen met Pretvormer en de Accu Fanfare!

15:30: Afsluiting bij de Sijsjesstraat.

Heb je een feestelijke outfit, speel je een instrument of wil je meehelpen? Neem contact met ons op via info@stichtingmuziekstraat.nl

Voorpret: Een eigen vlag

Op zaterdag 9 september om 14.00, precies een week vóór de parade, zal het Muziekstraat kantoortje openstaan voor het maken van een buurtvlag die tijdens de parade gedragen zal worden. Onder leiding van Cynthia kan jong en oud meewerken aan het maken en versieren van de Vogelbuurtvlag. Neem je buur, vrienden of familie mee en vergeet je eigen haaksels, prenten of stofjes niet!

Deelname aan de workshops en parade is gratis.

Muziekles voor Iedereen

Open Studio Sijsjesstraat