Terug naar alle evenementen

Open Sijsjes Studio: Vogelbuurt Vlag

• De Muziekstraat 21b Sijsjesstraat Amsterdam, NH, 1021 CV Netherlands (kaart)

Dit najaar ben je wekelijks welkom bij de Muziekstraat voor leuke creatieve workshops. Van rap tot film, van textiel bewerken tot verhalen schrijven: bij Open Sijsjes Studio kunnen kinderen (en volwassenen!) kennismaken met talloze kunstuitingen.

Een eigen vlag

Op zaterdag 9 september om 14.00, precies een week vóór de parade, voor het maken van een buurtvlag die tijdens de parade gedragen zal worden. Deze middag is voor jong en oud, neem je buur, vrienden of familie mee en vergeet je eigen haaksels, prenten of stofjes niet!

Locatie: Het kantoortje van De Muziekstraat bij de Speelvogel, Sijsjesstraat 21B

Tijd: 14:00 tot 15:00

Meedoen is gratis, je kunt gewoon binnenwandelen of meld je alvast aan via info@stichtingmuziekstraat.nl

Deze workshopreeks is een samenwerking van de Muziekstraat, The Bohemian Art Collector, Stichting SPIN en Cinekid Festival.

24 juli

Zomerkamp Utopia