Streetview collective

Streetview in het Vogellab

Streetview is een collectief van kunstenaars en muzikanten die werken en creëren in het VogelLab aan Fazantenweg 53. Samen organiseren zij projecten en evenementen die een brug slaan tussen de kunstruimte en de gemeenschapsruimte. Loop gerust langs om de leden van het Streetview collectief te begroeten en de kalender te bekijken.  Ze organiseren onder meer livemuziek, verhalen, workshops voor volwassenen en kinderen. We staan open voor initiatief en samenwerking: buurtbewoners kunnen deelnemen aan, of zelf ideeën en activiteiten aandragen,  contact opnemen kan via Streetviewcollective@gmail.com

Maandelijks event: Horen/Zeggen
Een maandelijks terugkerend evenement van Streetview is Horen/Zeggen; een serie die verschillende verhalende kunstvormen samenbrengt onder een steeds wisselend thema.

Luister hier naar een van de vorige edities:

Komende edities:

Donderdag 12/03
Leugens, onwaarheden, iets dat net anders wordt verteld dan het eigenlijk is, uit liefde of haat, uit bescherming of gewoonte. Niet echt, of sterker nog?
In deze derde editie van Horen/Zeggen gaan drie geweldige artiesten aan de slag met het thema liegen.
Line-up:
Robbert van Hulzen- electronica