W.A.R.P //#3// ‘Bouw je eigen instrument’ en Dirty Sprite Gang

23 Februari – W.A.R.P. – Het Waterlands Artistiek Recreatie Programma

Op 23 februari kun je weer komen genieten van een gevarieerd programma bij W.A.R.P!
Het belooft weer een super dag te worden, waar je in de middag je eigen saxofoon leert bouwen en in de avond kunt genieten van een concert van de Dirty Sprite Gang. Schuif tussendoor aan voor de gezamenlijke maaltijd.
Het maakt niet uit of je voor het hele programma komt, of alleen wilt komen eten, iedereen is welkom.

Workshop instrumenten bouwen
Jos bouwt een Saxofoon van bouwmaterialen
Middagprogramma: Workshop instrumenten bouwen
Samen met Jos Zandvliet, levende muzieklegende en mede-oprichter van de Dogtroep, bouw je in een uurtje je eigen saxofoon uit PVC buizen en andere materialen die je misschien uit de bouwmarkt kent. Je leert hoe een muziekinstrument in elkaar zit, maakt de verschillende onderdelen en voegt deze bij elkaar. Voordat je het weet heb je een mooi instrument waarmee je samen met anderen een leuk liedje kunt spelen! Geen muzikale voorkennis noodzakelijk, alle leeftijden welkom. Alle materialen worden verzorgd en je mag je eigen instrument na afloop mee naar huis nemen!

Avond programma: Concert van hiphopformatie Dirty Sprite Gang

Dirty Sprite GangDeze editie verwelkomen wij in de avond de, een hiphopformatie begonnen in Amsterdam Noord. Zij traden al eerder op in de Waterlandpleinbuurt, voor wie hun explosieve optreden toen gemist heeft is dit je kans!

De leden van de Dirty Sprite Gang zijn grotendeels van Antilliaanse enSurinaamse afkomst. Jedi Alvarez was al bezig zijn draai te zoeken in de muziek wereld en nam al op bij diverse studios in Noord. Uiteindelijk schafte hij een microfoon aan en bouwde een thuis studio om zijn muziek uit te oefenen met andere vrienden die al bezig waren met rappen. Na het verspreiden van hun muziek en veel positieve reacties, Dirty Sprite Gangbesloot de groep dat ze verder wilden komen in de muziek wereld.
Dirty Sprite Gang heeft recent hun track Dip & Slide released, die ze ongetwijfeld op de 23e bij W.A.R.P zullen uitvoeren!

Gezamenlijke maaltijd
Tussen de programma punten door kun je heerlijk genieten van een vers bereidde maaltijd, gemaakt door buurtgenoten! We zullen met zijn allen aan een lange tafel zitten, kunstenaars, muzikanten en buurtbewoners, om elkaar zo beter te leren kennen. Niks verbind meer dan eten delen!
Praktische info
16.30 -18.00 Workshop instrumenten bouwen
18.00 -19.00 Gezamenlijke maaltijd
19.00 Concert Dirty Sprite Gang

Locatie: Stichting Bildung, Volendammerweg 150
Kosten: 5€ of €2,50 met stadspas.
Van tevoren aanmelden voor de workshop en/of de maaltijd is ivm inkoop gewenst en kan via info@stichtingmuziekstraat.nl