Damsko Idealo

Damsko Idealo!

Met kunst, muziek of theater bouwen aan de ideale stad in de DAT!school tijdens de herfstvakantie voor kinderen van 8 t/m 12 jaar!

We zoeken weer nieuwe deelnemers, dus geef je snel op!

HeaderDamsko Idealo: Creatief kunstkamp voor kinderen

Deze herfstvakantie kunnen kinderen van 8 t/m 12 jaar meedoen aan een creatieve zoektocht naar hun ideale buurt en stad! Na een super mooie eerste editie in 2019 bij de Schaap Schooltuinen, gaan deelnemers dit jaar van donderdag 15 tot en met zondag 18 oktober op onderzoek uit in de oude loodsen van het Gedempt Hamerkanaal. Wat voor verhalen schuilen er in de roestige balken? Welke delen zijn mooi genoeg om niet gesloopt te worden? Wat voor geluiden vind je hier eigenlijk? Door middel van beeldende kunst, muziek, theater en dans, toveren de kinderen dit stukje Amsterdam Noord om tot hun ideale leefomgeving.

Verhalenfabriek
Wat voor verhalen de kinderen gaan tegenkomen en verzinnen kun je als publiek mee maken tijdens de eindpresentatie: De Damsko Idealo Verhalenfabriek op zondag 18 oktober. Je zult worden meegenomen langs een route vol kunst, geluid en beweging om zo de stad te zien vanuit het perspectief van een kind.

Damsko Idealo is een samenwerking tussen Lijmlab, De Muziekstraat en DAT!school.

Praktische info:
Data 15 t/m 18 oktober