De Mixtape Club

Wat is De Mixtape Club?
Bij De Mixtape Club komt een groep muziekliefhebbers van alle leeftijden uit de Vogelbuurt ieder seizoen bij elkaar om elkaar te vertellen over hun muzikale voorkeuren, inspiratiebronnen, verhalen en passies.

Waarom De Mixtape Club?
Iedereen heeft verschillende herinneringen aan muziek, aan de fases waar men doorheen ging of juist veranderingen in iemands leven die gemarkeerd worden door muziek. Maar waarom wordt dit niet gedeeld met andere muziekfanaten? Waarom worden deze ervaringen niet gedeeld middels het luisteren naar deze muziek? Door een halfjaarlijkse bijeenkomst te plannen en mensen bij elkaar te laten komen en hun muziek en herinneringen te delen met anderen, leren ze elkaar beter kennen en wellicht zelfs nieuwe muziek.

Een digitaal platform voor De Mixtape Club
De eerste  twee edities hebben inmiddels plaats gevonden, en hebben geleid tot een indrukwekkend archief vol met prachtige nummers. Om deze nummers een goede plek te geven, wordt er nu hard gewerkt aan een speciaal De Mixtape Club platform!

Wil je mee doen?
Lijkt het je leuk om mee te doen? Of wil je meer erover weten? Stuur dan vooral een e-mail naar info@stichtingmuziekstraat.nl!