W.A.R.P Landschaps expeditie naar het Schellingwouderbreek

Landschapsexpeditie naar het Schellingwouderbreek met De Onkruidenier
Op 15 augustus ga je bij W.A.R.P. met De Onkruidenier op landschapsexpeditie naar het Shellingwouderbreek om te ontdekken welk nuttig (on)kruid daar allemaal groeit!
Voor de Onkruidenier bestaat onkruid niet, veel ‘ongewenste’ planten als Brandnetel, Daslook, Hondsdraf, Paardenbloem, Madeliefje, Look-zonder-look, kleefkruid e.v.a. blijken waardevolle kruiden die we kunnen gebruiken als levensmiddelen.

Kosten bedragen 5€ (of 2,50 met stadspas, Inclusief concert na afloop) Aanmelden is ivm beperkt plek noodzakelijk en kan via info@stichtingmuziekstraat.nl

Meer over de onkruidenier:
De Onkruidenier stelt de ongewenste natuur in de stad centraal met de ambitie om (on)kruid weer een waardevolle betekenis te geven. De Onkruidenier is een initiatief van Jonmar van Vlijmen en Ronald Boer en samen verkennen zij sinds enkele jaren de toepassing van urbane vegetatie in hun dagelijks leven.

Meer over W.A.R.P
De Waterlandpleinbuurt is rijk: rijk aan mensen, rijk aan verandering en rijk aan makers. Gedurende de komende paar maanden (in 2019 en 2020) laten wij zien wat deze buurt te bieden heeft!
Met het “Waterlands Artistiek Recreatie Programma” – in het kort W.A.R.P, zet de Muziekstraat de artiesten en kunstenaars die rond het Waterlandplein wonen, in hun eigen wijk in het zonnetje.